San Diego, 7 aygustus 2017

7 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Wat later dan normaal.....

Na het ontbijt heeft Eric mij en de dames afgezet bij Fashion Valley en zijn de heren naar US Midway gegaan, een enorm vliegdekschip dat nu ook dient als museum. Vliegtuigen, helicopters alles was er. Het wordt vooral gerund door vetaranen. Eric en Berend hebben ook in zo'n simulator gezeten.

Meike en Sterre hebben weer mooie spulletjes gekocht! In de middag even gegeten bij de Cheesecakefactory en daarna op weg naar Los Angeles. In plaats van 2 uur hebben we er 4 uur over gedaan! Berend nog even gezwommen en daarna naar het uitzichtspunt voor het Hollywood sign. Het bord was niet verlicht en het wordt hier snel donker. Wel mooi uitzicht over die gigantische stad!

1. SJHoekstra.:
    8 augustus 2017
    Spannende dingen voor de mannen.de dames winkelen en Marielle naar de kapster geweest.? heel mooi.groetjes.
  2. Oma en opa Vroegh:
    8 augustus 2017
    Goedemorgen, het is weer feest geweest vandaag. Lijkt mij fantastisch om op zo'n groot vliegdekschip rond te mogen kijken. Voor Eric en Berend moet dat een belevenis zijn geweest. De dames ook weer iets leuks gekocht en misschien mama ook. Mooi uitzicht over LA. Weer lekker bezig geweest. Jullie hebben mooie foto's gemaakt. Tot morgen met het volgende Reisverslag. Groetjes aan Mariëlle, Eric, Meike, Sterre en Berend. Xxx oma en opa