San Francisco, 14 augustus 2017

14 augustus 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Meike jarig!!  Gezongen, toch slinger opgehangen etc.

En na het ontbijt toch maar weer de stad in! De meiden voor een 501 bij de Levi's store. Berend naar de Lego store en hij heeft weer een paar golf ballen gekocht. Feestelijk geluncht voor Meike! Daarna natuurlijk het trammetje genomen. Daar moest je een uur voor in de rij staan.... Vervolgens naar de Painted Ladies, de gekleurde huizen. Wat een gekke stad, heuvel op, heuvel af...

Toen maar weer een leuk restaurantje opgezocht

Morgen vroeg op voor Alcatraz!

1. SJHoekstra.:
    15 augustus 2017
    Meike en fam, van harte gefeliciteerd.proost wij nemen erweleen wijntje op.
  2. Oma en opa Vroegh:
    Hier ben ik weer. Meike heb ik al gefeliciteerd. Mariëlle, Eric, Sterre en Berend van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zus. Leuk om toch in de vreemde, slingers op te hangen. Lekker geluncht met z'n allen, leuk toch. Bezoek aan de stad met z'n kleurige huizen en niet te vergeten een tour met het wereldberoemde trammetje. Een goede conditie is ook heel belangrijk gezien het het vele lopen, heuvel op en af. Gelet op de foto's wordt er heerlijk geshopt. Ik wens jullie morgen een interessante en mooie dag bij jullie bezoek aan Alcatraz. Ben zeer benieuwd naar jullie reacties. Groetjes van Helma en Huib xxx