Los Angeles, 8 augustus 2017

8 augustus 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Eric en Berend gingen al vroeg op pad om op tijd naar Universal Studios te zijn. Hier had Berend al maanden naar uitgekeken. De studiotour, de Simpsons, Harry Potter etc. Hij heeft de tijd van zijn leven gehad. Wij wilden graag de stad zien; Beverly Hills, het strand, Rodeo Drive etc. Dus wij hebben de hop on hop of bus genomen. Uitstappen waar je wat wilt zien. Superwarm maar erg leuk! Om 19.30 zagen we elkaar, wat gegeten en doodmoe naar bed...

1. SJHoekstra.:
    9 augustus 2017
    Leuke foto s en een prachtigedag voor allen.lieve Gr Sjoerd en Joke.
  2. Huibert Vroegh:
    Leuke foto's hoor van al jullie belevenissen.
  3. Oma en opa Vroegh:
    9 augustus 2017
    Goedemorgen, studiotour, Beverly Hills, strand en shoppen voor een ieder wat wils. Leuk dat Berend optrekt met Eric. De dames zullen zich ook niet vervelen met mama aan hun zijde. Dat jullie op tijd naar bed gaan, is niet zo vreemd. Lieve groeten van oma en opa