17 miles drive, Carmel en San Francisco, 13 augustus 2017

13 augustus 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Lieve lezers,

Ik loop een dagje achter....

13 augustus vertrokken uit Monterey. Op weg naar San Francisco nemen we eerst de 17 miles drive; een route langs de kust. Ook in de auto zagen wij de dolfijnen zwemmen. Het is hier nog steeds behoorlijk fris. Ook stoppen we bij het stadje Carmel.  Hier was Clint Eastwood ooit bugemeester. Schitterend rijkeluisdorpje met sjieke mooie spulletjes. Jammer dat ook hier het zonnetje niet scheen! In de middag kwamen we aan in San Francisco. We waren wat vroeg dus even bij zwembad voordat we mochten inchecken. Laat in de middag toch de stad ingegaan. Als eerste Lombard street gezien. De straat met 7 of 8 heel scherpe bochten. Daarna naar de Fisherman's wharf. Viel tegen. Maar we waren ook moe. Dus morgen nieuwe kansen!

1. Sjoerd &Joke:
    15 augustus 2017
    rustdag is niet zo gek ,het is VACANTIE.gr .
  2. Oma en opa Vroegh:
    15 augustus 2017
    Goedemorgen, USA het land met vele gezichten en onbegrensde mogelijkheden. Veel familieleden van de familie Vroegh zijn er neergestreken tw in Californië en Utah en zover ik weet nooit meer naar Nederland teruggekeerd. Dank voor de foto's en het leuke reisverslag. Waar kan je zeehonden en dolfijnen spotten tijdens het autorijden aan de kustweg. Juist in Californië. Het stadje Carmel by the Sea waar onze grote vriend Clint Eastwood burgemeester is geweest was mij bekend. Ik heb jullie daarop gewezen. Nu ga ik het volgende verslag lezen. Best spannend, want het zal ongetwijfeld betrekking hebben op San Francisco. Groetjes van ons