San Francisco, 16 augustus 2017

16 augustus 2017 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag eindelijk wat warmer! De meiden wilde hun laatste centen uitgeven dus naar zo'n outletmall geweest! Dat was over de brug en daar was helemaal lekker warm! In de middag een beetje rekaxen bij het zwembad en in de avond voor de laatste keer naar San Francisci geweest. Daarna hebben Meike en Sterre nog heerlijke cupcakes gehaald en die hebben we net lekker op bed opgegeten! Vandaag geen foto's gemaakt. Morgen 17 augustus gaan om 19.30 uur vliegen naar Londen en vandaar uit naar Amsterdam en daar landen we op vrijdag om 18.30. Dus dat wordt best weer pittig! Maar we hebben een superreis gemaakt en heel veel gezien! Ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen meegenieten! Bedankt voor jullie superlieve reacties!!

1. SJHoekstra.:
    17 augustus 2017
    bedankt voor de mooie reis verhalen en de foto s zo hebben wij ook kunnen genieten van jullie en al dat schoons .een goede reis en wel thuis,tot ziens.
  2. Oma en opa Vroegh:
    17 augustus 2017
    Een laatste reactie! Goed dat jullie de laatste dag rustig hebben doorgebracht. Wij hebben genoten van jullie verhalen en niet te vergeten de foto's. Het was voor ons ook nieuw om mee te doen met een Reisblog. Een leuke ervaring. Wij wensen jullie een goede vlucht naar London en Amsterdam. Groeten aan Mariëlle, Eric, Meike, Sterre en Berend. Kusjes van Helma en Huib