Las Vegas 29 juli 2017

29 juli 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

IMG_0074Vandaag onze laatste dag in Las Vegas! Allereerst ontbijten bij Ihop. Berend kreeg 4 chocolade pannenkoeken! Geen wonder dat ze hier allemaal dik zijn. Vervolgens naar het Las Vegas sign. Als je in Vegas bent geweest dan moet je deze foto hebben. Vervolgens in de bloedhitte naar hotels zoals Luxor en New York New York! Natuurlijk een ritje met de rollercoaster. Eind van de middag voor Berend weer even zwemmen. Nadat we uit eten zijn geweest zijn Eric, Sterre en ik weer de stad in gegaan om nog gekke hotels te spotten zoals The Venetian en Ceasers Palace. Ook om 23.00 uur is het nog 37 graden.....

1. SJHoekstra.:
    30 juli 2017
    Indrukwekkend. en al dat eten weer nieuwe kleding kopen.
  2. Oma en opa Vroegh:
    Wat hebben jullie al veel indrukken opgedaan. Bijzondere indrukken bv Berend op de elektrische stoel en die schitterende passage met al die kleuren. En niet te vergeten het shoppen met de ladies. We zeggen wederom, geniet ervan en maak van alles foto's. Liefs van ons en tot morgen