Grand Canyon en helicopter

2 augustus 2017 - Grand Canyon South Rim, Arizona, Verenigde Staten

Vandaag 2 augustus op weg naar Grand Canyon. Na ontbijt toch weer ruim 2 uur rijden. En dan wordt het richting de canyon ook nog slechter weer! Onderweg prachtige foto's gemaakt. Er stond ook een hert bij onze auto. De helicoptervluchten zijn een paar uur uitgesteld vanwege onweer maar gaan later in de middag toch door. Iedereen vond het toch best spannend! Meike zat naast de piloot. Ze kwamen na een half uur weer laaiend enthousiast terug!

Morgen op weg naar de kust over de Route 66 en we slapen dan bij Lake Havassu.

1. SJHoekstra.:
    3 augustus 2017
    Verbijsterend mooi ge erodiseerd landschap geniet er van.
  2. Huib Vroegh:
    Goedemorgen allemaal, wij hopen dat ondanks de warmte jullie goed geslapen hebben. Wederom een spannende dag! Wat zal deze dag jullie brengen, vast weer mooie vergezichten en nog veel meer. Spannend met die heli, een belevenis. Benieuwd naar jullie verhalen. Een goede reis over de route 66. Groetjes van Helma en Huib
  3. Huibert Vroegh:
    3 augustus 2017
    Ziet er allemaal wel heel gaaf uit hoor! Groeten van ons.
  4. Brenda:
    Eindelijk eens even de tijd genomen om jullie verhalen te lezen en foto's te bekijken. Wat een geweldige reis. Dat zal genieten zijn met elkaar. Leuk om zo ook een beetje mee te kunnen genieten.