Santa Barbara, 10 augustus 2017

10 augustus 2017 - Santa Barbara, California, Verenigde Staten

Heerlijk in Santa Barbara! Zo mooi. Iedereen woont mooi hier.

Na een heerlijk ontbijt eerst naar Mission historical park geweest. Is gesticht door de Spanjaarden om men te bekeren tot het katholieke geloof. Daarna naar de Courthouse, de rechtbank. Daar mag je gewoon naar binnen terwijl het nog wel als rechtbank wordt gebruikt. Even een middagje strand! Elke dag om 17.30 is er in het hotel een soort van borrel met wijn en kaas. En daarna koekjes en melk. Zo schattig!

Morgen op weg naar Monterey. Daar is t een stuk frisser!

1. Oma en opa Vroegh:
    11 augustus 2017
    Good morning, daar gaan we weer. Allereerst dank voor de mooie foto's en het reisverhaal. Jullie komen ogen en energie tekort voor al het moois wat jullie bezoeken. Tussendoor naar het strand is natuurlijk een prima onderbreking. Wij zien aan jullie gelaatsuitdrukking dat jullie genieten van al het moois wat jullie meemaken. Ik las dat jullie vandaag naar Monterey gaan. Ik wil jullie erop attenderen dat het stadje Carmel-by-the-Sea een beroemde burgemeester heeft gehad nl. Clint Eastwood. Hij was daar burgermeester van 1986 tot 1988. Het stadje trekt zeer veel toeristen. Het schijnt een romantisch plaatsje te zijn. Veel plezier daar aan de westkust van de USA. Tot het volgende reisverslag. Lieve groeten van Helma en Huib
  2. SJHoekstra.:
    11 augustus 2017
    Kunnen jullie wel alles verwerken al die mooie steden ,gebou37wen .maar aan het strand waai je hoofd wel weer leeg.gr opa en oma liefs.