San Diego, 6 augustus 2017

6 augustus 2017 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag wat langer geslapen en na het ontbijt naar La Jolla caves gegaan. Daar voor de kust zwemmen zeehonden en zeeleeuwen. Wat hebben er veel gezien! In een bepaalde baai heeft Berend nog in de buurt met ze gezwommen! Zie foto's.

San Diego is zo leuk maar we moeten ook wel even relaxen dus in de middag lekker bij zwembad gelegen. Morgen gaan Berend en Eric eerst naar een groot vliegdekschip  en Meike, Sterre en ik nog naar een mall om te shoppen. We moeten wek splitsen anders halen we het niet. In de middag naar Los Angeles!

PS: bedankt voor jullie leuke reacties!!

1. Huibert Vroegh:
    Veel plezier!
  2. SJHoekstra.:
    7 augustus 2017
    Wat een held is die Berend,veel plezier.Zondag heb ik weer gefietst weer een overwinning.gr
  3. Oma en opa Vroegh:
    7 augustus 2017
    Good morning, wat een prachtig strand en een leuk gezicht Berend met de zeehonden bij hem in de buurt. Vandaag een rustige dag, dat heeft een mens ook wel nodig. Shoppen met de dames is ook een leuke bezigheid en Eric met Berend naar een vliegdekschip is ook interessant. Veel plezier vandaag en tot het volgende reisverslag Groetjes van Helma en Huib
  4. Brenda:
    7 augustus 2017
    Wat een geweldige reis. Veel zien, Shoppen en leren surfen met je eigen surfleraar.
    Dat moet genieten zijn. Heel veel plezier nog met elkaar. Geniet van alles wat jullie zien en de rustigere dagen om bij te komen.
    Super leuk om mee te lezen en kijken.