Monterey, 12 augustus 2017

12 augustus 2017 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vanochtend wat uitgeslapen en daarna naar Cannery Row. Het aquarium slaan we over omdat we vanmiddag walvissen gaan spotten. 12.00 verzamelen, pilletje tegen de misselijkheid en daar gaan we! Het is wel even varen maar uiteindelijk zien we er genoeg. Alleen moeilijk vast te leggen op camera. Ook zien we dolfijnen en zeehonden. Er zijn zoveel mensen misselijk op de boot.....Bleeeeh!

Daarna nog ergens een crepe gegeten en een afternoonslaapje!

Morgen laatste trip naar San Francisco! Het lijkt of we al weken weg zijn en toch is t voorbij gevlogen!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Oma en opa Vroegh:
    13 augustus 2017
    Hello, Good morning, wat een afwisselende reis hebben jullie samengesteld. Zo kan men het wel weken volhouden, maar ja aan alles komt een eind. Wat een geweldige beleving, walvissen, zeehonden en dolfijnen spotten op die grote oceaan. Dit is niet voor elk mens weggelegd. Aan jullie gezichtsuitdrukking is af te lezen dat jullie het nog geweldig naar de zin hebben. Voor jullie laatste trip -de reis naar San Francisco-een goede reis toegewenst en blijf fotograferen. Groetjes aan Eric,Mariëlle,Meike,Sterre en Berend
  2. SJHoekstra.:
    13 augustus 2017
    Ja ja jullie laatste dagen ,aftellen.maar deze reis zal je niet snel vergeten .heniet nog met vollen teugen.lefs van Sjoerd en Joke,opa en oma.