Monterey, 11 augustus 2017

11 augustus 2017 - Monterey, California, Verenigde Staten

Gisteren vertrokken naar Monterey. Onderweg even een stop bij Solvang. Een van oorsprong door Deense onderwijzers gesticht. Zo grappig en schattig! Alles nog in die style! Jammergenoeg konden we niet over de highway 1 want die is grotendeels vernieuwd door storm. Zo balen!!! Het mooiste stuk.

Binnendoor naar Monterey! Bekend door de schrijver John Steinbeck. Hij schreef Cannery Row. In Monterey werd vroeger namelijk sardientjes gevangen en in blik gedaan. Nu is de werf alleen nog maar toeritisch! Vanmiddag walvissen spotten!

1. Oma en opa Vroegh:
    12 augustus 2017
    Goedemorgen , wederom dank voor de mooie foto's en over de geschiedenis van Monterey. Mooi het verhaal over de Deense stichting van Solvang. Wij hopen dat het spotten van de walvissen gaat lukken. Een gezellige dag toegewenst en tot morgen met jullie nieuw reisverhaal. Groetjes van ons xxx
  2. SJHoekstra.:
    Schattig die Zeedse huisjes .leuke foto s.gr van Sjoed en Joke .